/Files/images/Класний.jpg

Поради класному керівнику

Класний керівник - це педагогічний працівник, який здійснює педагогічну діяльність з колективом учнів класу, окремими учнями, їх батьками, відповідає за організацію і проведення позаурочної та культурно-масової роботи у класі, сприяє взаємодії учасників освітнього процесу в створенні належних умов для виконання завдань навчання і виховання, самореалізації та розвитку учнів, їх соціального захисту.

Пам'ятка класному керівнику

Неможна:

1. Постійно критикувати дитину, бо вона незлюбить вас та інших людей.

2. Часто насміхатись над дитиною, бо вона стане замкнутою.

3. Постійно дорікати дитині, бо в неї з'явиться почуття безпідставної провини.

4. Постійно сварити дитину, бо вона стане агресивною.

5. Лаятися, вживати нецензурні слова, використовувати фізичне покарання.

Необхідно:

1. Підбадьорювати дитину, тоді вона буде впевненою у собі.

2. Хвалити дитину, тоді вона намагатиметься стати кращою.

3. Поводитись із дитиною чесно і справедливо, і вона намагатиметься бути справедливою.

4. Створювати умови, щоб дитина почувала себе у безпеці.

Циклограма роботи класного керівника

Щоденно:

• з'ясування причин відсутності учнів на заняттях, фіксація пропусків у класному журналі;

• бесіди з учнями, що запізнюються на уроки;

• організація чергування по класу;

• індивідуальна робота з учнями;

• контроль зовнішнього вигляду учнів;

• організація харчування.

Щотижня:

• проведення годин класного керівника;

• перевірка щоденників;

• проведения заходів у класі за планом роботи;

• робота з активом класу, організація діяльності органів учнівського самоврядування;

• контроль за виконанням доручень;

• робота з батьками;

• робота з вчителями, що працюють у класі;

• зустріч із медсестрою за довідками про хвороби учнів.

Щомісяця:

• проведения класних зборів;

• проведения бесід з безпеки життедіяльності;

• відвідування уроків вчителів-предметників у своєму класі;

• консультації у шкільного психолога;

•тестування та анкетування учнів з метою вивчення іх індивідуальних особливостей та аналізу розвитку учнівського колективу;

• контроль за станом підручників;

• зустріч з батьківським активом;

•відвідування учнів удома.

Один раз на семестр:

• оформления класного журналу за підсумками семестру, складання звіту;

• заповнення табелів успішності та вручения їх учням;

• проведения батьківських зборів;

• участь у роботі семінару, методичного об'еднання класних керівників;

• аналіз виконання плану роботи, корекція плану виховної роботи;

• складання плану роботи на канікули.

Один раз на рік:

• аналіз плану виховної роботи за попередній та складання на наступний навчальний рік;

• проведення відкритого виховного заходу;

• оформления особових справ учнів;

• статистичні відомості про клас (станом на 5 вересня);

• робота з підручниками (видавання, перевірка, здавання);

• написання характеристик (за необхідністю);

• страхування дітей від нещасних випадків.

Орієнтовний перелік документації, яку веде класний керівник:

1. Класний журнал.

2. Особові справи учнів.

3. Табелі успішності.

4. План виховної роботи.

5. Матеріали виховних годин, годин спілкування, тощо.

6. Розробки сценаріїв виховних заходів.

7. Щоденник психолого-педагогічних спостережень за учнями.

8. Щоденник роботи з "важкими учнями".

9. Протоколи батьківських зборів.

10. Матеріали щодо запобігання дитячого травматизму, бесіди з правил дорожнього руху, облік проведения інструктажів.

11. Журнал обліку занять з учнями, які навчаються вдома (якщо такі учні є).

Кiлькiсть переглядiв: 0