План заходів, спрямованих на запобігання та протидію булінгу (цькуванню) у закладі освіти

З метою створення безпечного освітнього середовища в закладі освіти запроваджений комплексний підхід у сфері запобігання та протидії проявам булінгу.

Управлінський напрям включає такі заходи:

1. Перевірка приміщень, території закладу освіти з метою виявити місця, які потенційно можуть бути небезпечними та сприятливими для вчинення булінгу .

2. Організанізація належних заходів безпеки ( пост охорони, спостереження за місцями загального користування (їдальні, коридори, роздягальні, ігрові майданчики, шікільні подвір’я тощо) і технічними приміщеннями).

Просвітницький напрям включає такі заходи:

- Тренінг для вчителів « Як допомогти дитині, яка стала жертвою булінгу»

- Години спілкування:

- « Булінг у навчальному середовищі»

- «Як допомогти дитині, яка стала жертвою кібербулінгу»

- Консультації батьків:

- «Що робити, якщо ваша дитина агресор»,

- «Як батькам і школі запобігти булінгу».

- Бесіди:

- « Спілкування з однолітками. Поняття асертивності».

- « Як протистояти тиску однолітків. Сказати «НІ» і при цьому зберегти стосунки».

- « Безпека спілкування у мережі інтернет».

- Тематичні заняття «Особиста гідність. Безпека життя та громадянська позиція».

№ з\п Тема заходу Учасники заходу Термін проведення Відповідальні
1. Бесіди, години спілкування для учнів 1-11 класів
1.1 «Що таке булінг? Профілактика виникнення та подолання проявів булінгу в шкільному середовищі» Учні 1-11 класів Протягом року Практичний психолог, соціальний педагог, заступник директора з НВР
1.2 «Протидія булінгу в дитячому середовищі» Учні 1-11 класів Постійно Соціальний педагог, практичний психолог
1.3 «Що робити в складних життєвих ситуаціях та до кого звертатися за допомогою» Учні 1-11 класів Березень Квітень Травень Практичний психолог
1.4 «Кібербулінг або агресія і Інтернеті» Учні 5-9 класів Січень Березень Травень Соціальний педагог, вчитель інформатики
2. Тренінги, семінарські заняття для учнів 1-11 класів
2.1 «Хто може стати жертвою булінгу» Учні 7-9 класів Квітень Практичний психолог
2.2 «Як навчити дітей безпечної поведінки в Інтернеті» Учні 5-10 класів Березень Квітень Травень Практичний психолог, вчитель інформатики
2.3 «Як протистояти тиску однолітків» Учні 6-9 класів Березень Соціальний педагог
2.4 «Шкільному булінгу НІ!Шлях до самоконтролю» Учні 1-11 класів Березень Травень Класні керівники, соціальний педагог
2.5 «Як навчити дітей безпечної поведінки у школі» Учні 1-9 класів Лютий Квітень Практичний психолог, соціальний педагог
2.6 «Віртуальний терор: тролінг і кібербулінг» Учні 6-8 класів Квітень Класні керівники, практичний психолог
3. Круглі столи, інформаційні куточки для батьків
3.1 «Поговоримо про булінг та кібербулінг» Батьки Січень Класні керівники
3.2 «Стопи булінг» Батьки Лютий Практичний психолог, соціальний педагог
3.3 «Що робити якщо твоя дитина стала жертвою булінгу» Батьки Березень Практичний психолог, соціальний педагог
3.4 «Як не загубити дитину в Інтернеті» Батьки Травень Практичний психолог, вчитель інформатики
3.5 Поради батькам щодо зменшення ризику булінгу та кібербулінгу для своєї дитини Батьки Квітень Заступник директора з НВР, практичний психолог
4. Тренінгові заняття для педагогів
4.1 «Булінг та його прояви» (індивідуальні консультації для молодих спеціалістів) Педагогічний колектив Січень Березень Травень Практичний психолог
4.2 «Що таке булінгу? Види булінгу та шляхи подолання» Класні керівники Лютий Практичний психолог, соціальний педагог
4.3 «Просвітницькі роботи, щодо подолання булінгу в учнівському середовищі» Педагогічний колектив Березень Квітень Педагог-організатор
4.4 «Безпечна школа. Маски булінгу» Педагогічне колектив Січень Березень Травень Практичний психолог, соціальний педагог
4.5 Поради «Як допомогти дітям упоратись з боулінгом» Класні керівники Протягом року Практичний психолог
5. Перегляд відеороликів з подальшим обговоренням проблеми з учасниками освітнього процесу
5.1 «З чого почати боротьбу с булінгом у школах» Батьки Січень Березень Класні керівники
5.2 «Прийми себе таким, як є» Учні 5-11 класів Лютий Березень Квітень Класні керівники
5.3 «Ти можеш зіграти ключову роль у чиємусь житті» Учні 5-9 класів Лютий Травень Класні керівники
5.4 «Нік Вуйчич про булінг у школі», «Булінг у школі та як з ним боротися – говоримо з Уповноваженим Президента України…» Учні 1-11 класів Лютий Квітень Травень Заступник директора з НВР, класні керівники
5.5 «Кібербулінг або агресія в Інтернеті: способи розпізнання і захист дітей» Учні 5-11 класів Січень Квітень Практичний психолог, соціальний педагог
Кiлькiсть переглядiв: 0