Дитину такого типу хлібом не годуй - дай порозмовляти, щось обговорити, висловити думку. Вона любить читати, добре справляється з вивченням мов, любить оцінювати героїв і ситуації, але не любить цифри і рахунок. Для таких малюків найкращою формою навчання буде читання, живе спілкування, ведення щоденника, написання творів і дискусії.
2. Логіко-математичний тип.
Такі діти говорять мало, зате люблять розмірковувати, вирішувати логічні задачки, ребуси, люблять рахувати і бути акуратними і точними. Таким дітям підійде навчання в формі рішення практичних завдань, прораховування наслідків і рахунок.
3. Візуально-просторовий тип.
Ці дітки люблять вигадувати уявних друзів або небилиці з яскравими деталями, із задоволенням малюють, уважні до свого зовнішнього вигляду, легко орієнтуються в таблицях, малюнках, картах. Для них підійдуть такі завдання: придумай героя, нова тварина, три способи вирішення однієї задачі.
4. Міжособистісний тип.
Це справжні лідери і заводили. Вони відчувають настрій іншої людини, вловлюють міміку, рухи. Легко вступають в контакт і вміють його підтримати. Самі дуже рухливі і емоційні. Кращою формою навчання для таких дітей буде відвідування театральних та танцювальних секцій, участь у самоврядуванні, дискусіях, написання творів, відкриті обговорення.
5. Музичний тип.
Музичні діти просякнуті музикою: і співають, і складають, і розбираються в ній. А ще грають на музичних інструментах і часто влаштовують домашні концерти. Для таких діток однозначно буде корисна музична школа, участь в музичних колективах, а в подальшому, можливо, і створення своєї групи.
6. Натуралістичний тип.
Ці дітки захоплені природою, люблять розглядати жучків, павучків, метеликів, приносити додому квіти і колючки, гладити кішок і просити завести вдома козу або корову. У школі цікавляться природознавством і біологією. Для таких діток заведіть домашню тварину, і нехай дитина вчиться за нею доглядати. Придбайте книги і журнали про тварин і природу, здорово буде обзавестися домашнім мікроскопом, а на підвіконні розвести міні-город.
7. Тілесно-кінестетичний тип.
Ці діти звикли висловлювати енергію в танці, в спорті, в русі. Це саме вони найдовше лазять на дитячому майданчику, не бояться висоти, люблять стрибати і стояти на голові. Вони голосно сміються і люблять розмовляти, а ще із задоволенням читають вірші на публіку. Краща форма навчання - заняття в танцювальних, музичних та спортивних секціях, заохочуйте усні виступи.
8. Екзистенційний тип.
Ці дітки здаються мудрими не по рокам. Люблять розмірковувати на серйозні теми, у них виразний погляд і неквапливий голос. Багато що розуміють в житті, тонко відчувають настрої інших людей, хоча самі рідко проявляють емоції напоказ, здаються сором'язливими і замкнутими. Дозвольте такій дитині більше міркувати і ділитися враженнями про світ, пропонуйте планувати і проявляти емоції.
Щоб не прогледіти здібності дитини - йдіть за її інтересами, а не нав'язуйте свої, якими б вони не були правильними!
У заняттях робіть акцент на тому, що виходить. Хваліть за кожну маленьку перемогу, за кожен успішний крок. А якщо щось йде не так успішно, як хотілося б, висловлюйте впевненість, що це обов'язково вийде, треба старатися!